dijous, 22 de març del 2007

Fito y Fitipaldis


El divendres 1 de desembre vaig gaudir de l`espectacular concert de “Fito y Fitipaldis” al palau Sant Jordi, va ser impresionant. Com a teloners vam tenir als Zodiacs, un altre grup de rock que han començant a triunfar gràcies a actuar en els concerts de la gira dels Fitipaldis.
Tot era ple de gent i jo a primera fila sense acabar-m’ho de creure. Era el primer cop que Fito actuava al palau i esgotava entrades.
En aquesta gira presenta l`últim treball “por la boca vive el pez”, un disc amb tretze cançons boníssimes, número ú a la primera setmana a la venda…¿Què més puc dir?
Sembla imposible, un grup de rock espanyol triunfant en l`era de la música sense gust i on triomfa tot el que sigui comercial. Ell és un geni, i un geni amb molt de gust.
Com espectadora del seus concerts des de que tinc quince anys, puc dir que trobo a faltar la intimitat de les sales petites, però aquest és “l`afecte” secundari de l`exit, on erem 500 ara som 18.000, i jo una d`elles.

Lorena Massironi

1 comentari:

Racó d'escriptura "Gran Sol" ha dit...

Molt bé Lorena, un bon text informatiu. Un cop revisades les faltes, crec que has encertat l'estil (revisa el llibre a l'apartat de textos informatius . Estic satisfet de l treball que has fet.

Bé, estimats/des:

Guaiteu el text pel que fa als temps verbals, l'estil i del "corpus" dewl text, aquests és un bon exemple si us demanen redactar un text informatiu.

Detalls a observar: "l'afecte". entre cometes si que s'entèn el joc linguístic entre afecte/efecte secundari. Aquest és un bon recurs i demostra domini de la llengua.


Per la setmana vinent un repte:

Que algú prepari un text de tipus "argumentatiu".